DAFTAR KE SENARAI MELIS KAMI UNTUK DISKAUN 10% PESANAN PERTAMA ANDA
Umum
- Bagaimana saya boleh menghubungi ProSwimwear?
- Bagaimanakah perkhidmatan padanan harga anda berfungsi?
Penghantaran
- Pilihan penghantaran UK?
- Pilihan penghantaran Eropah & Antarabangsa?
- Bolehkah saya menjejaki pesanan saya?
- Adakah saya perlu menandatangani pesanan saya?
- Bolehkah saya menggunakan alamat penghantaran alternatif?
- Berapa lama penghantaran?
- Adakah saya perlu membayar sebarang caj kastam di negara saya?
- Berapa cepat pesanan saya akan dihantar?
- Bolehkah semua item dihantar ke seluruh dunia?
- Barang Hilang atau penghantaran rosak, apa yang boleh kita lakukan?
- Pesanan telah dihantar tetapi belum sampai lagi siapa yang boleh saya hubungi?
- Penghantaran pesanan tidak pernah dihantar, apa yang boleh kami lakukan?
Pulangan
- Prosedur pemulangan dan bayaran balik
- Pulangan antarabangsa
- Hak berkanun?
- Polisi pemulangan?
- Apakah barang yang tidak boleh dikembalikan?
Pembayaran
Cara Hubungi ProSwimwear
Jika anda sedang mencari bantuan dengan produk, atau mempunyai pertanyaan tentang pesanan, terdapat beberapa cara anda boleh menghubungi kami. Kami berhasrat untuk menangani setiap pertanyaan dengan cekap dan tepat pada masanya.
Chat live
Hubungi kami secara percuma, Live Chat tersedia pada waktu pejabat (8:00am - 16:00PM), cuma klik pada butang Bantuan berwarna biru yang terletak di bahagian bawah sebelah kanan semua halaman web kami.
Telefon
UK: 01278 550640
Antarabangsa: + 44 1278 550640
Talian telefon kami dibuka antara 9 pagi - 4:30 petang Isnin hingga Jumaat (kecuali cuti umum).
Kadangkala kami mungkin mengalami tempoh sibuk di mana kami tidak dapat menjawab panggilan anda secepat yang kami mahu.
Dalam keadaan yang melampau ini dan untuk pertanyaan di luar waktu, anda dialu-alukan untuk meninggalkan mesej dan kami akan menghubungi anda secepat mungkin.
E-mel
Anda boleh menghubungi kami melalui e-mel di [e-mel dilindungi] apabila menerima mesej anda, anda akan menerima balasan automatik untuk mengesahkan ia telah dihantar bersama-sama dengan nombor ID peribadi yang diperuntukkan.
Kami menyasarkan untuk kembali kepada semua e-mel dalam masa 24 jam.
Borang Hubungan Dalam Talian
Anda dialu-alukan untuk mengisi "Hubungi Kami" borang pada halaman kenalan, di mana salah satu pasukan perkhidmatan pelanggan kami dengan senang hati akan membantu anda dengan soalan anda.
Sila pilih jabatan mana yang berkaitan dengan soalan anda, sama ada 'Perkhidmatan Pelanggan' atau 'Pasukan Pemulangan' menggunakan menu lungsur turun. Ini kemudiannya akan memastikan mesej anda dihantar kepada pasukan yang betul dan ditangani secepat mungkin.
Sila isikan kotak komen dengan butiran sebanyak mungkin, berserta dengan sebarang nombor pesanan atau nombor tiket yang telah anda berikan sebelum ini.
Salah seorang kakitangan kami yang mesra akan menghubungi anda melalui telefon atau e-mel untuk menjawab pertanyaan anda!
Alamat pos
ProSwimwear Ltd, Unit 1 Plum Lane, Dunwear, Bridgwater, Somerset, TA6 5HL, United Kingdom.
Pilihan Penghantaran UK
Penghantaran Biasa - Anggaran tiba dalam masa 3 - 5 hari bekerja dari tarikh penghantaran - £3.99.
Penghantaran Dipercepatkan - Anggaran tiba dalam masa 1 - 3 hari bekerja dari tarikh penghantaran - £4.99.
Hari Bekerja Seterusnya - £5.99 Sila ambil perhatian, pesanan yang dibuat selepas jam 2 petang pada hari Khamis akan dihantar pada hari Jumaat dan mungkin tidak dihantar sehingga pagi Isnin.
Esok Hari Sabtu DPD - £11.99 Sila ambil perhatian, pesanan yang dibuat selepas jam 3 petang pada hari Jumaat akan dihantar pada hari Isnin dan akan dihantar pada hari Selasa.
**Perkhidmatan Hari Seterusnya bukan perkhidmatan yang terjamin. Penghantaran Ireland Utara secara kerap mungkin mengambil masa lebih lama.**
Pilihan Penghantaran Eropah & Antarabangsa
Anggaran masa penghantaran boleh didapati di sini - Anggaran penghantaran. Kos penghantaran dikira berdasarkan berat produk yang dipesan dan ditunjukkan semasa pembayaran.
Bolehkah saya menjejaki pesanan saya?
Semua perkhidmatan penghantaran kami datang dengan maklumat penjejakan tersedia kepada pelanggan.
Pelanggan akan dimaklumkan melalui e-mel dengan nombor penjejakan mereka sebaik sahaja pesanan telah dihantar.
Adakah saya perlu menandatangani untuk penghantaran saya?
Pelanggan UK tidak perlu menandatangani bungkusan, Walau bagaimanapun, perkhidmatan hari berikutnya yang ditandatangani (SD1) tersedia atas permintaan, namun ini dikenakan peningkatan kos.
Ramai pelanggan antarabangsa yang memilih perkhidmatan DPD akan memerlukan tandatangan, namun ini tidak dijamin dan ini adalah penyimpangan daripada kurier tempatan yang menghantar bungkusan di negara yang dipilih.
Bolehkah saya menggunakan alamat penghantaran alternatif?
Jika anda ingin kami menghantar ke alamat alternatif dan bukannya alamat pengebilan berdaftar anda, hanya tandai kotak (semasa anda mendaftar keluar) dan lengkapkan butiran alamat. Malangnya bagi pengguna PayPal dan pelanggan luar negara, kami hanya boleh menghantar ke alamat pengebilan berdaftar anda. Sekatan ini adalah langkah pencegahan penipuan dalam talian yang dikeluarkan oleh komuniti perbankan dan berada di luar kawalan kami.
Berapa lama penghantaran?
Perkhidmatan standard akan mengambil masa kira-kira 2-3 hari selepas penghantaran, penghantaran dipercepatkan akan mengambil masa kira-kira 1-2 hari selepas penghantaran, UK Next Day akan mengambil masa 1 hari selepas penghantaran, dihantar dari Isnin hingga Jumaat. UK Next Day Sabtu akan mengambil masa 1 hari selepas penghantaran dihantar pada hari Sabtu.
Bergantung pada negara destinasi, pesanan Eropah biasanya dihantar dalam masa 2-5 hari bekerja selepas penghantaran, pesanan di luar Eropah biasanya mengambil masa 3-10 hari bekerja. - Maklumat penghantaran
Sila ambil perhatian di atas adalah anggaran masa penghantaran dan tidak termasuk sebarang kemungkinan kelewatan di kastam di negara anda
Adakah saya perlu membayar sebarang caj kastam di negara saya?
Pelanggan bertanggungjawab sepenuhnya untuk membayar semua cukai yang dikenakan terus kepada pihak berkuasa yang berkaitan (dan untuk menuntut semula jika berlaku pembatalan pesanan anda atau pemulangan produk, setakat yang dibenarkan dalam syarat ini) seperti yang ditentukan oleh pihak berkuasa negara destinasi penghantaran.
Negara-negara EU akan menghantar pesanan melalui kurier penghantaran Spring kami dan tidak akan membayar kastam.
Semua Negara di luar United Kingdom dan EU bertanggungjawab untuk caj tersuai.
Berapa cepat pesanan saya akan dihantar?
Pesanan dihantar dari gudang kami Isnin-Jumaat 8.30-14.00. Semua pesanan yang diterima selepas jam 14:00 akan diproses pada hari bekerja berikutnya. Sebarang pesanan yang diterima pada hari cuti umum atau cuti bank akan diproses pada hari bekerja berikutnya. Kami menyasarkan untuk menghantar semua pesanan dalam masa 24 jam, tetapi pada waktu sibuk yang dibayar untuk pos akan diproses dan dihantar sebelum penghantaran percuma, dengan perkhidmatan pada hari berikutnya diutamakan. Jika atas sebarang sebab item tiada dalam stok kami akan menghubungi anda dalam masa 48 jam.
Availability Produk
Maklumat mengenai tarikh ketersediaan produk adalah anggaran berdasarkan maklumat daripada pembekal, tarikh ini boleh diubah dan harus diambil sebagai panduan sahaja. Jika anda memerlukan saman mengikut tarikh tertentu, sebaiknya hubungi kami untuk memastikan saman yang anda perlukan akan tersedia pada tarikh yang diperlukan.
Bolehkah semua item dihantar ke seluruh dunia?
Kami menghantar kebanyakan item ke seluruh dunia walaupun ada yang terhad bergantung pada destinasi penghantaran yang tepat. Produk berikut biasanya mempunyai sekatan penghantaran: Minuman tenaga, makanan, gel, cecair dan aerosol
Barang Hilang atau Penghantaran Rosak, apa yang boleh saya lakukan?
Jika barangan anda sama ada telah diterima sebagai rosak atau hilang sila hubungi perkhidmatan pelanggan dengan segera.
Hubungi kami melalui e-mel di [e-mel dilindungi]
Atau dengan menghubungi kami di 01278 550640 atau dari luar UK +44 1278 550640.
Jika barang rosak, kami memerlukan bukti kerosakan, sama ada dengan item yang dikembalikan kepada kami atau dalam beberapa kes gambar dihantar melalui e-mel. Perkhidmatan Pelanggan mereka boleh menasihati anda tentang tindakan terbaik. Sebaik sahaja kami telah mengesahkan kerosakan kami kemudian boleh membetulkan keadaan.
Pesanan saya telah dihantar tetapi masih belum sampai, siapa yang boleh saya hubungi?
Mel Diraja 24H Dijejaki
Sila tunggu kemungkinan penghantaran lewat sehingga 6 hari selepas penghantaran. Jika tiada percubaan penghantaran dalam masa ini, sila hubungi penghantaran Royal Mail untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai penghantaran. Talian Mel Diraja Anda: 08457 740740.
Penghantaran Eropah dan Antarabangsa
Bergantung pada perkhidmatan yang dipilih, anda akan menerima e-mel, sebaik sahaja pesanan dihantar, yang akan mengandungi maklumat penjejakan.
Setelah dimaklumkan tentang penghantaran, ia mungkin mengambil masa 24 jam untuk maklumat penjejakan dikemas kini ke tapak web pembawa.
Penghantaran pesanan tidak pernah dihantar, apa yang boleh kami lakukan?
Anda boleh menghubungi kami melalui e-mel di [e-mel dilindungi]
Sebagai alternatif, anda boleh menghubungi kami di 01278 550640 atau dari luar UK +44 1278 550640.
ProSwimwear akan memproses tuntutan insurans untuk barang yang hilang dan anda mungkin dihubungi oleh perkhidmatan pos tempatan anda untuk mengesahkan barang yang tidak diterima.
Prosedur Pemulangan
Untuk mendapatkan maklumat tentang polisi pemulangan dan pertukaran kami serta arahan tentang cara memulangkan item anda tekan di sini jika anda ingin menghubungi pasukan pemulangan anda boleh menghantar e-mel kepada mereka di [e-mel dilindungi]
Hak Berkanun
At ProSwimwear kami mahu anda berasa gembira setiap kali anda membeli-belah dengan kami. Sekali-sekala, kami tahu anda mungkin mahu memulangkan item. Itulah sebabnya di bawah jaminan pemulangan 30 hari kami jika atas apa-apa sebab anda tidak berpuas hati dengan pembelian anda, anda boleh mengembalikannya kepada kami dalam keadaan asalnya dalam tempoh 30 hari dari tarikh anda menerima item tersebut. Terma dan syarat lanjut mengenai pemulangan dalam bahagian ini dan bahagian /terma terma & syarat penuh kami
Mengikut undang-undang, pelanggan di Kesatuan Eropah juga mempunyai hak untuk menarik diri daripada pembelian item dalam masa tujuh hari bekerja dari hari selepas tarikh item dihantar.
Untuk membatalkan pembelian anda dalam tempoh bertenang tujuh hari bekerja, sila pulangkan item atau item mengikut prosedur pemulangan kami, dengan memberikan alasan pemulangan sebagai "Saya tidak mahu lagi". Sila bungkus item yang berkaitan dengan selamat dan hantar kepada kami dalam masa 30 hari selepas tarikh item itu dihantar kepada anda.
Untuk perlindungan anda, kami mengesyorkan agar anda menggunakan perkhidmatan penghantaran yang direkodkan atau bukti pengeposan.
Sila ambil perhatian bahawa anda akan bertanggungjawab untuk kos memulangkan item kepada kami melainkan kami menghantar item kepada anda secara tersilap, atau jika item itu rosak atau rosak.
Sebaik sahaja kami menerima semula item untuk pembatalan pesanan anda, kami akan membayar balik bahagian harga pembelian yang berkaitan untuk item tersebut -kami tidak boleh membayar balik sebarang caj pos naik taraf yang telah anda pilih. Untuk maklumat lanjut tentang hak anda untuk menarik diri daripada pembelian anda dalam tempoh bertenang tujuh hari bekerja, lawati laman web Jabatan Perdagangan dan Perindustrian di:http://www.dti.gov.uk/consumers/buying-selling/distance-selling/index.htm
Apakah barang yang tidak boleh dikembalikan?
Atas sebab Kesihatan & Keselamatan, kami tidak boleh menerima Palam Telinga atau Palam Hidung.
Juga item berikut tidak akan diterima kembali;
- Pakaian renang, Cermin mata dan aksesori renang yang dipakai atau digunakan di dalam kolam/air berklorin
- Item yang tidak mempunyai pembungkusan/tag asal yang dilampirkan
- Syampu/ Perapi/ Pencuci Badan dsb.
- Item yang dibeli lebih 12 bulan yang lalu
Mata wang apakah yang akan saya bayar untuk pesanan saya?
Untuk maklumat lanjut tentang pilihan pembayaran mata wang sila tekan di siniBilakah saya perlu membayar pesanan saya?
Anda akan membayar pesanan anda serta-merta semasa daftar keluar, jika item yang anda pilih berada dalam pesanan belakang, anda boleh memilih untuk membuat pesanan anda melalui pesanan Telefon sebagai kaedah pembayaran dan kemudian membayar item tersebut melalui telefon apabila ia masuk ke dalam stok.
Apabila pembayaran diambil serta-merta untuk pasaran item sebagai dalam stok, maka kami percaya ia ada dalam stok, tetapi kadangkala angka yang dimasukkan pada sistem mungkin tidak betul, dalam kes ini kami akan cuba menghubungi anda dalam masa 24 hingga 48 jam selepas penempatan pesanan untuk memaklumkan anda dan sama ada akan meletakkan item itu pada pesanan semula atau membayar balik pembayaran, bergantung pada pilihan anda.